Баранівська міська рада оголошує конкурс на зайняття вакантної посади спеціаліста відділу організаційно-кадрової роботи Баранівської міської ради (напрямок діяльності: організація роботи з питань розгляду звернень громадян).
Вимоги до претендентів: громадянство України, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра або спеціаліста, вільне володіння державною мовою, стаж роботи  в органах державної влади або в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років.
Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

1.    Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленим законодавством обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження.
2.    Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
3.    Дві фотокартки розміром 4x 6 см.
4.    Копії документів про освіту.
5.    Копія документа, який посвідчує особу.
6.    Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).  
7.    Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).
8.    Копія трудової книжки.
9.    Копія військового квитка (для військовослужбовців та військовозобов’язаних).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом  організаційно-кадрової роботи Баранівської міської ради
Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: м. Баранівка, вул. Соборна, 20 (2-й поверх каб. №3).




Go to top