Баранівська міська рада, відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»,
оголошує конкурс на заміщення вакантної посади
державного реєстратора реєстраційної служби Баранівської міської ради
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта за спеціальністю «правознавство», вільне володіння державною мовою, стаж роботи на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.
При проведенні конкурсу здійснюється іспит кандидатів на заміщення вакантних посад.
Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
– заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
– заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
– 2 фотокартки розміром 3 х 4 см.;
– документи про освіту;
– інформацію про заповнення Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання
– фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
– паспорт громадянина України;
– довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
– письмову згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
– військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
– копію трудової книжки.
Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: м. Баранівка, вул. Соборна, 20 (2-й поверх).
Останній термін подачі документів до 03.05.2019 року.
Конкурс відбудеться о 10-00 год. 07.05.2019 року.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).