На сьогоднішній день держава ставить перед собою завдання здійснювати процес надання адміністративних послуг громадянам з максимальним використанням різних електронних реєстрів і з метою зменшення кількості подання заявниками документів в паперовому вигляді.

З 1 квітня 2021 року на законодавчому рівні громади зобов’язані вести електронний реєстр громади на платформі Державної міграційної служби.

У Баранівській громаді відповідний реєстр створено в 2016 році. На даний час у реєстрі обліковано 23400 громадян (при наявності близько 28 тисяч проживаючих). Але не вся інформація, яка завантажена в реєстр (особливо з відділу ведення реєстру виборців) актуальна. Є розбіжності в персональних даних громадян, можливо, присутні померлі люди, які своєчасно не були зняті з реєстраційного обліку. В реєстрі відсутні дані про деяких осіб, а також про більшість дітей, які проживають у нашій громаді.

З метою наповнення, а також внесення актуальних даних в електронний реєстр Баранівської громади ПРОСИМО мешканців міста, селищ, сіл, які, починаючи з квітня 2016 року жодного разу не зверталися в сектор реєстрації місця проживання, по можливості протягом 2021 року відвідати центр надання адміністративних послуг Баранівської міської ради (вул.Соборна,12 каб. 8) для уточнення своїх персональних даних. При собі потрібно мати паспортні документи, свідоцтва про народження дітей, будинкову книгу (при наявності) або довідку старостату про зареєстрованих мешканців.

Нагадуємо, що в розпорядок роботи ЦНАП внесено зміни і на даний час прийом  громадян проводиться:

Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця – з 8.30 до  16.30 год.
Четвер - з 8.30 до  20.00 год.
Субота - з 8.00 до  15.00 год.  

Без обідньої перерви.     

Ми чекаємо вас!     

Go to top