ukhybezh-CNzh-TWnleneoetkadeitlvltnopl

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги»  рішенням 44 сесії 7 скликання від 05.06.2020 року № 2886 утворено Центр надання адміністративних послуг Баранівської міської ради (далі – ЦНАП), як робочий орган. Оновлено Регламент роботи та затверджено Перелік послуг в новій редакції. З метою координації роботи ЦНАПу в структурі міської ради створений відділ організації надання адміністративних послуг.

Основними завданнями ЦНАПу є:
-    організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
-    спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
-    забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

    За І квартал 2021 року було надано 4023 послуги, на загальну суму 84772, 60 грн., а саме:
-    питання місцевого значення (житло, містобудування, земля, благоустрій тощо) -516;
-    паспортні послуги (вклейка 25-45 років) – 5;
-    державний земельний кадастр – 437 ( 420 он-лайн) на суму (16272 грн.);
-    реєстрація речових прав на нерухоме майно – 321 на суму (60520грн.);
-    реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців -76 адмінпослуг на суму (5220 грн м/б та 1540 д/б), 58- виписок та 237 консультацій;
-    реєстрація громадських об’єднань – 3.
-    реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 2665 на суму(2760,6 грн.).;
-    послуг соціального характеру – 1602.

За І квартал 2021 року відділ адміністрування всіх видів соціальної підтримки населення управління соціального захисту міської ради   забезпечив прийом жителів міста Баранівка,.Першотравенського, Жарського та Йосипівського старостинського округу.

Жителі міста Баранівка звертаються до відділу адміністрування всіх видів соціальної підтримки населення за адресою м. Баранівка вул.Соборна ,20 каб № 12

Жителі смт. Першотравинська, сіл Йосипівки, Жари, Табори за попереднім записом подають пакет документів до відділу адміністрування всіх видів соціальної підтримки населення за адресою м. Баранівка каб.№12 адмінбудівля районної адміністрації.Спеціалістами відділу,  на яких покладено обов’язки адміністраторів ЦНАП приймають від заявника пакет документів та формують електронну справу в присутності отримувача допомоги, який в кінцевому результаті ознайомлюється і підписує вивантажену програмою заяву та декларацію цим самим засвідчуючи достовірність поданих даних.Разом з тим таким чином працюють  решта 10 старостатів : Вірля,Рогачів, Полянка,Марківка, Смолдирів, Суємці, Зеремля, Кашперівка, Ялишів,Берестівка старости на яких покладено обов’язки адміністраторів ЦНАП за допомогою діловода приймають формують та передають електронні справи засвідчуючи правильність подання справ власним електронним підписом.

З 01.03.2021 року Відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики  №79 від З.02.2021 справи по всіх видах соціальної підтримки населення подаються лише за допомогою програмного комплексу « Соціальна громада» Таким чином встановлено модуль криптографічного шифрування програмного комплексу « Соціальна громада» безпосередньо у приймальні громадян та заплановано постановку ПК « Соціальна громада» в смт.Першотравенськ протягом –березня. Провести навчання щодо роботи з програмним комплексом діловода/старосту.

Кількість прийнятих від населення електронних справ з 01.01.2021 по 24.03.2021:
1116 електронних :
Допомоги- 317,
Пільги-125,
Субсидії – 674.
Паперових справ всього :486
Отримано довідок на запити відділу -275.

Складено актів обстежень матеріально побутових умов отримувачів допомог, пільг, субсидій відповідно до Положення про головного державного соціального інспектора – 101 акт.

Сформовано по старостинських округах повідомлення про призначення житлових субсидій та передано на старостати з метою своєчасного інформування заявників про прийняте рішення.

Підготовлено листи до Державного підприємства інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики з метою усунення недоліків  та внесення оновлень до програмного комплексу при передачі частини послуг до Новоград Волинського УСЗН РДА, та при виборі району, так, як   Бааранівського району наразі не існує.

Підготовлено Типові інформаційні, технологічні картки по послугах соціального характеру згідно затвердженого переліку.

По реєстру введено та передано до Відділу №1м. Баранівка УСЗН Новоград Волинського РДА- 1602 фізичні(паперові справи) .
Щомісяця до 5 числа за звітним періодом було подано звіт до Житомирського обласного департаменту праці та соціальної  та сімейної політики.згідно додатку №2 до Наказу Міністерства соціальної політики № 79 від12.02.2021р.

Отже, варто зазначити, що жителі Баранівської громади отримують широкий спектр адміністративних послуг завдяки злагодженій роботі працівників ЦНАПу.




Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com