Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Баранівської міської ради.
Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України прийнято наказ від 17.05.2011 року №47 «Про затвердження Форми подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06.06.2011р. за №669/19407) та передбачена форма подання інформації про громадян, які перебувають на квартирному обліку. Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагодженню чіткого і прозорого обліку таких громадян. Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:
• витяг про зареєстрованих у житловому приміщення/будинку осіб;
• інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на кожного члена сім’ї (крім неповнолітніх);
• копія технічного паспорту на займане приміщення;
• довідки з місця роботи або навчання на всіх повнолітніх членів сім’ї;
• копії паспортів та кодів на всіх повнолітніх членів сім’ї;
• копії документів про одруження, народження неповнолітніх членів сім’ї;
• копії документів, які дають право на включення громадянина, який перебуває на квартирному обліку, у пільгову чергу.
Прийом документів проводиться за адресою: 12701, м.Баранівка, вул.Соборна, 12 (каб.№1)
Громадяни які станом на 01.01.2023 року не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.
Виконавчий комітет Баранівської міської ради