Про роботу структурних підрозділів Баранівської міської ради

Освітня діяльність школи здійснюється на демократичних, відкритих, державно-громадських засадах, впроваджуються інноваційні технології, нова етика стосунків, заснованих на партнерстві педагогів, здобувачів освіти, батьків та громадськості. Демократизація життя школи неодмінно пов'язується з вимогливістю, яка сполучається з доброзичливістю, стриманістю та  врівноваженістю.

Метою школи є виховати учнів, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.

Острожецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів була відбудована у післявоєнний час, востаннє атестована  в 2016 році. У  цьому  навчальному році в школі  навчається 60 учнів із сіл Острожок, Рудня, Рогачів. 14 школярів щодня  підвозяться до школи  шкільним автобусом (9 учнів – з с.Рудня та 5 - з с.Рогачів).  Цього року школа має 7 випускників. Усі діти шкільного віку, які зареєстровані у мікрорайоні школи, охоплені навчанням. Складені первинні списки дітей, постійно ведеться облік відвідування учнями школи. Педколектив школи тісно співпрацює з колективом дитячого садочка села Острожок, дошкільнята є активними учасниками багатьох шкільних свят.

Затверджено організаційні заходи щодо прийому дітей до 1-го класу у 2019 році. На сайті та інформаційному стенді у приміщенні школи  розміщено інформацію про закріплену територіїю обслуговування, порядок зарахування учнів,  телефон «гарячої лінії» та інша актуальна інформація. Цього року для батьків створено  можливість електронної  реєстрації  дітей  до 1 класу. На наступний 2019/2020 н. р. вже зареєстровано та прийнято від батьків 13 заяв про зарахування  дітей до складу  учнів  1 класу.

У 2018/2019 навчальному році освітню діяльність у школі забезпечують 17 педагогічних працівників. Розподіл педпрацівників за освітньо-кваліфікаційним рівнем (освітою) становить: повну вищу освіту мають 15 педпрацівників (88 %), бакалавр  - 2 (12%); за стажем педагогічної роботи: до 3-х років - 2 (12% ), від 3 до 10 років -  3 (18 % ), від 10 до 20 років  - 5 (29 %),  20 років і більше - 7 (41%); за кваліфікаційним рівнем: спеціаліст – 3 педпрацівники (18%), спеціаліст ІІ категорії – 3 (18%), спеціаліст І категорії – 7 (41%), спеціаліст вищої категорії  - 4 (24%), мають педагогічне звання «старший учитель» 3 педагоги (18%).

Педагогічний колектив школи постійно працює над підвищенням якості освітнього процесу, а також фахової майстерності кожного учителя. Пріоритетним завданням внутрішкільної методичної роботи у цьому навчальному  році  було створення умов для розвитку педагогічної ініціативи, самоосвіти й підвищення професійного рівня педагогів, розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників.

Враховуючи кількісно-якісний склад педагогів школи, методична робота здійснювалася на основі диференційованого підходу до ви¬бору форм, змісту, методів підвищення професійної компетентності  педагогічних працівників  та була організована в таких формах: методична рада, методичні об’єднання вчителів, постійно-діючі семінари, наставництво, методичні консультації, педагогічна виставка, творчі звіти, самоосвіта тощо. Протягом навчального року працювали 2 шкільні методичні об’єднання: вчителів початкових класів (керівник Свиденюк Г.П.) та класних керівників (керівник Шпичак Л.А.); постійно-діючі семінари: вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Довінчук В.О.) та вчителів природничо-математичного циклу (керівник Колосович С.В.). Такі форми  методичної роботи дали можливість педагогам реалізувати право вільного вибору форм удосконалення професійної майстерності та сприяли розвитку їх творчості. У цьому навчальному році на базі закладу проведено міський семінар педагогів-організаторів та заступників директорів шкіл з виховної роботи. Курси підвищення кваліфікації у 2018-2019 н. р.  пройшли 4 педагоги, ще 3 вчителі пройшли курси підготовки до НУШ. Відповідно до плану проходження атестації у цьому навчальному році були атестовані на відповідність займаним посадам 4 педагогічні працівники.

Актуальні питання сьогодення розглядаються на засіданнях педагогічної ради, які проходять у вигляді круглих столів, тренінгів, ділових ігор, педагогічних турнірів, презентацій,  що забезпечує розвиток особистості кожного учителя. Велику роль у підготовці та проведенні засідань педагогічних рад відіграє психологічна служба школи. Практичний психолог та соціальний педагог К.І.Краєвська здійснює діагностичну, консультативну і прогностичну роботу, особливу увагу приділяє роботі з дітьми соціально-незахищених категорій.  На даний час у школі навчаються: 1 дитина-сирота, 5 дітей  із малозабезпечених сімей, 5 дітей із сімей, які знаходяться в складних життєвих обставинах, 21 дитина з неповних сімей, 18 із багатодітних, 3 дітей батьків-учасників АТО.

Протягом навчального року систематично здійснювався контроль за освітнім процесом, проводився моніторинг якості освітніх послуг: 12 % учнів мають високий рівень навчальних досягнень та 34  % -  достатній рівень.

Сучасне покоління має можливість використовувати широкий спектр засобів комунікації, обробки і збереження інформації: персональні комп'ютери, що підключені до Інтернет, мобільний зв'язок, Web-технології, дистанційне та віртуальне навчання, доступ через мережу Інтернет до найбільших бібліотек світу, електронну пошту, безпосереднє спілкування з усім світом у реальному часі. Усе це не може не викликати змін у сфері освіти і вимагає від усіх учасників освітнього процесу освоєння інформаційно-комунікаційних технологій і навичок користування ними. У школі працює 8 комп'ютерів, є підключення до мережі Інтернет, Wi-Fi. Вчителі нашої школи активно використовують  інформаційно-комунікаційні технології на своїх уроках, освоюють можливості Інтернет - ресурсів при підготовці до уроків та виховних заходів, готують презентації та роздатковий матеріал. Комп'ютерне обладнання  та підключення до Інтернету має і методичний кабінет школи, наявні електронні бази даних усіх працівників та учнів школи, створені  умови для самостійної та оперативної роботи вчителів з інформацією в електронному вигляді. Діяльність нашого закладу  з 2017 року  висвітлюється на  сайті школи.
1 вересня 2018 року із початком запровадження Нової української школи до закладу було зараховано 8 першокласників. Саме для них було придбано відділом освіти Баранівської міської ради необхідне комп'ютерне обладнання, ламінатор, комплект дидактичних та роздаткових матеріалів, лего, ігрові набори.

Реалізація основних завдань і принципів виховання у школі здійснюється на належному рівні. Сьогодні  патріотичне  виховання підростаючого покоління є пріоритетним. Щороку усі учасники освітнього процесу нашої школи беруть участь у мітингу до Дня пам'яті та примирення та до Дня Перемоги, який проходить біля обелісків  полеглим  у Вітчизняній війні та пам'ятника Олександру Віталійовичу Коростинському, герою, який загинув в АТО, захищаючи кордони на сході України. Традиційними для школи стали благодійні ярмарки, допомога волонтерам, збір продуктів харчування  та написання листів для  бійців, які знаходяться на передовій.

Одним із головних напрямків роботи нашого закладу є розвиток творчих здібностей школярів. Наші учні є активними учасниками різноманітних творчих конкурсів, спортивних змагань, предметних олімпіад. У цьому навчальному році учениця 9 класу Корнійчук Юлія зайняла 3 місце на олімпіаді з правознавства. У школі функціонує  гурток «Творча майстерня» (керівник гуртка Т.М.Христюк), діяльність якого забезпечує творчий розвиток дітей, оволодіння практичними  вміннями й навичками. Учасники гуртка також беруть активну участь у творчих конкурсах та виставках.

У школі є спортивна кімната, ігрові та спортивні майданчики, тож для учнів є можливість активно займатися фізкультурою та спортом. Найбільше наші школярі люблять грати у теніс та футбол.  Школа має новий тенісний стіл. Учні із задоволенням проводять товариські футбольні матчі зі школярами Рогачівської гімназії.
Улітку 2018 року 15 учнів цікаво відпочили та поглибили  свої знання з англійської мови у пришкільному мовному таборі «Smile», а на завершення роботи табору вони побували  у 3-денній екскурсії в с.Яремче, в Карпатах. Двоє школярів оздоровилися та відпочили у санаторії смт. Кам'яний  Брід, путівки для яких закупив відділ освіти Баранівської міської ради. До новорічного свята школярі початкової ланки отримали  подарунки із солодощами.

У шкільній їдальні наявне необхідне обладнання, посуд, меблі, нові холодильники та електроплити. Кухар Н.М.Палій забезпечує якісне гаряче харчування для школярів та педпрацівників школи. За кошти бюджету Баранівської міської ради харчується 1 дитина-сирота, 3 дітей, батьки яких – учасники АТО, 5 дітей із малозабезпечених сімей та 5 дітей із сімей, які потрапили в складні життєві обставини. За кошти батьків харчується понад 30 дітей. Шкільна їдальня повністю забезпечена картоплею, що вирощується на шкільній присадибній ділянці (0,10 га), а це дає можливість  зменшити вартість обіду.

Систематично проводиться моніторинг стану організації харчування учнів у школі та видаються відповідні накази.
Школа постійно  покращує матеріально-технічну базу. Здійснено поточний ремонт водогінної системи школи, придбано товари довгострокового користування: холодильник та електричну плиту. Школа забезпечена водою з артсвердловини. У 2018 році у школі за рахунок коштів, виділених відділом освіти Баранівської міської ради, були завершені роботи по підведенню води до шкільної їдальні. Забезпечення водою дало можливість відкрити і внутрішні туалети.

У школі працюють 4 техпрацівники, які забезпечують належне функціонування закладу. Щороку у приміщеннях школи здійснюється косметичний ремонт. Учні школи  приймають активну участь  у  прибиранні шкільного подвір’я та прилеглої до школи території.  Яскравим прикладом цього є  проведення місячника з благоустрою, активними учасниками якого стали  усі учасники освітнього процесу.  В рамках місячника було здійснено прибирання та озеленення території школи, місць поховань загиблих  воїнів. У 2018 році школа взяла участь у конкурсі на кращий благоустрій пришкільної території та зайняла ІІІ місце серед шкіл громади.

Педколектив школи активно співпрацює з батьками, громадськістю. Загальношкільні батьківські збори завжди проходять в дружній атмосфері, на яких проводяться тренінги, анкетування, диспути. Батьки отримують необхідну консультативну допомогу з питань виховання підростаючого покоління. Вони є активними учасниками шкільних свят, конкурсів, спортивних змагань. Батьківський комітет постійно надає посильну допомогу в ремонті школи, облаштуванні території, обробітку пришкільної ділянки.

Запорукою успіху нашої школи є тісна співпраця з батьками, громадою і підтримка з їхнього боку. А ще успіхи роботи школи залежать від хорошої роботи кожного учня на уроці, від добросовісного ставлення кожного вчителя до своїх професійних обов'язків, від відповідального ставлення батьків до виховання своїх дітей, саме цьому сприяє створена в школі атмосфера взаємодовіри, співдружності, взаємоповаги між учнями, батьками та  вчителями.

О.М.Богдан, директор Острожецької ЗОШ І-ІІ ст.

  • IMG_20181012_100824
  • IMG_20190307_125524
  • IMG_20190516_095316
  • IMG_20190520_113003
Go to top