ukhybezh-CNzh-TWnleneoetkadeitlvltnopl

Про роботу структурних підрозділів Баранівської міської ради

Відділ організаційно-кадрової роботи у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, актами інших органів влади, рішеннями Баранівської міської ради, розпорядженнями міського голови, чинними нормативно - правовими актами України та Положенням про відділ. Відділ підпорядковується міському голові, а за рішенням сесії - першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради.

Спеціалісти відділу забезпечують:
•    здійснення організаційного та методичного забезпечення діяльності виконавчого комітету та виконавчих органів Баранівської міської ради;
•    організацію діловодства та роботи зі зверненнями громадян в Баранівській міській раді;
•    реалізацію політики з питань кадрової роботи і служби в органах місцевого самоврядування у Баранівській міській раді та її виконавчих органах;
•    виконання державної політики в сфері мобілізаційної роботи та мобілізації, цивільного захисту на території об’єднаної громади;
•    висвітлення діяльності міського голови та виконавчих органів міської ради, інформування членів територіальної громади про роботу міської ради, її виконавчих органів у засобах масової інформації, на веб-сайті, у групі Баранівської міської ради у фейсбук;
•    працездатний стан комп’ютерної техніки, локальної обчислювальної мережі, операційних систем, системного та прикладного програмного забезпечення.

Неабияка увага у роботі відділу звертається на організацію прийому громадян посадовими особами міської ради. Рішенням виконкому затверджено дні та години прийому громадян керівництвом міської ради. У багатьох випадках прийом здійснюється й поза встановленим графіком, адже громадські проблеми, які потребують негайного вирішення, можуть виникати в будь-які моменти. У виконкомі міської ради налагоджено облік усіх звернень, що надходять на розгляд, та контроль за їх вирішенням. Здійснюється також електронний облік звернень громадян та електронна звітність про хід їх розгляду.
Упродовж 2018 року на особистому прийомі у міського голови побувало - 462 жителів громади, у першого заступника – 436 жителя громади, у заступника міського голови – 402, у секретаря ради – 451. Протягом 2018 року прийнято 307 рішень виконкому, що стосувалися в основному надання дозволів на будівництво приміщень, узаконення самочинно збудованих об’єктів, надання матеріальної допомоги на поховання померлих громадян, котрі не працювали й не отримували інших соціальних виплат, вирішення житлових та інших питань. Незважаючи на вжиті заходи щодо посилення уваги до забезпечення життєвих потреб найбільш незахищених верств населення, все ще продовжує надходити велика кількість звернень від жителів громади на адресу міської ради. Станом на 01.01.2019 року надійшло 902 пропозиції, заяв і скарг громадян, у тому числі 55 колективних звернення. Серед них – 157 інваліди загального захворювання та 32 учасники АТО, 4 багатодітні сім’ї.  Найбільша кількість звернень стосувалася соціального захисту населення - 681, питань сільського господарства - 21, комунального господарства та благоустрою - 107. Усе ще великою залишається кількість звернень з житлових питань - 31. Більшість звернень громадян було задоволено, або надано правову консультацію щодо порядку вирішення порушених у них питань.
Міськвиконком

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com